BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil

  • masa pelepasan:2024-04-05 13:12:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:141
  • Penerangan pantas:

    Bilina,Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan

Kandungan artikel

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering,BilinaPenukar jenis kering Scb18, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

BilinaTransformer

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Hammam SousseSyarikat pengubah minyak terjun

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Pengubah kuasa


BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Proses aplikasiApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,BilinaBilik distribusi pengubah, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Senarai bahan pemasanganGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Kebocoran minyak di flange looper

BilinaJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

If the above provisions are not met, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai,BilinaPengubah minyak terjun 2500kVA, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

BilinaMaklumat produk lain
  • BanjuwinPengubah tiga fasa 480v hingga 380VPrinsip pengedap dan ciri struktur

    BanjuwinPengubah tiga fasa 480v hingga 380VPrinsip pengedap dan ciri struktur

  • ObervillePenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan bia

    ObervillePenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan bia

  • ObervillePaksi penerbangan tetap hidraulikKualiti kelebihan

    ObervillePaksi penerbangan tetap hidraulikKualiti kelebihan

  • NaimeihengJembatan boarding platform pemuatan bekasLaporan analisis situasi eksport

    NaimeihengJembatan boarding platform pemuatan bekasLaporan analisis situasi eksport

  • NaimeihengPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakApakah kegagalan perisian yang biasa berlak

    NaimeihengPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakApakah kegagalan perisian yang biasa berlak

  • NaimeihengPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApakah langkah berjaga-jaga

    NaimeihengPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApakah langkah berjaga-jaga

  • Iklan DujaylPengubah tiga fasa 660V hingga 380VAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

    Iklan DujaylPengubah tiga fasa 660V hingga 380VAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

  • HuizenPenangkatan hidraulik platformTafsiran terperinci

    HuizenPenangkatan hidraulik platformTafsiran terperinci

  • segera:Peringatan: Maklumat BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil memberi anda BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil oleh syarikat kami, perkhidmatan BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil. BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BilinaPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakPetikan yang stabil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!